20 Nisan 2013

Blogumda Ufak Düzeltmeler Yapacağım

Merhabalar, blogumu açalı 8 gün oldu temayı yavaş yavaş düzelte düzelte son şeklini vermeye çalışıyorum.Bu arada'da içeriklerden geri bırakmıyorum bloğu yeterince güncel tutmaya çalışıyorum.Gerçektende işim biraz zor oluyor çünkü malum okul sınav dönemleri vs. vs. Temaya Ne gibi değişiklik yapacağımı bu konuda belirtiyorum.Tema logomuz değişecek, reklam alanları fotoları değişecek, Bloga google'da ara - yandex'de ara - yahoo'da ara - bing'de ara konulacak.Ve ufak keyword meta tag düzeltmeleri olacak.Düzenleme bittikten sonra yazılarımla sizinle birlikte olacağım şimdi görüşmek üzere hoşçakalın."Yazım hatalarım varsa affola."

3 yorum:

  1. Ben google ve google Chrome ile kullanıyorum. Ayrıca Bing kurulumu da yapabilirmiyim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Sizlerden bu konuda yardım alabilirmiyim.Vereceğiniz bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek istediğinizi anlamadım tam olarak.Bing arama motorunu da tabii ki kullanabilirsiniz.

      Sil